top of page

Mata węchowa w naszym wykonaniu

Mata węchowa jest świetną zabawką dla naszych czworonożnych przyjaciół. Można ją wykonać samodzielnie, w łatwy i tani sposób. Węch jest dominującym zmysłem u psów, o czym pisałam w jednym z poprzednich postów - jeśli chcesz się dowiedzieć więcej kliknij tutaj. Zabawa taką matą na pewno będzie wyzwaniem intelektualnym dla naszego psiaka, które go zmęczy, nie tyle fizycznie co psychicznie. Pomoże mu się wyciszyć i rozładować zapas energii, a także nauczy skupienia się na jednej czynności.

Co było nam potrzebne:

-polarowy kocyk

-kratka do zlewu

-nożyczki

Wykonanie:

1. Zaczęłam od pocięcia kocyka w paseczki o wymiarach 22cm x 4cm,

2. Następnie przez bardzo dłuuuuugi czas wiązałam paseczki polarowe na oczkach kratki,

Efekty:

Tak wygląda gotowa mata węchowa w wykonaniu Koshki-group. Planowo miała być dwa razy większa, niestety zabrakło mi polaru na wykończenie drugiej kratki.

Widok z góry:

Widok z dołu:

Pozostało tylko umieścić w macie kilka smakołyków i sprawdzić, czy niespodzianka spodoba się Tarze. Jeśli chcecie się dowiedzieć jak wyglądała pierwsza zabawa, zapraszam do obejrzenia filmiku:

RECENT POSTS:
SEARCH BY TAGS:
Nie ma jeszcze tagów.
bottom of page